perjantai 23. toukokuuta 2014

23.5 2014

Idag var det exakt två veckor tills jag lämnar Nederländerna och Maastricht bakom mig och jag bestämde mig därför för att njuta maximalt idag. Det råkade även vara strålande väder och mitt schema gapade tomt som sig bör på fredagar. Kommer så att missa lediga fredagar!

Först sov jag ut ordentligt innan jag utvilad cyklade iväg till gymmet för lite anti gravity yoga. Otroligt skönt att böja dagen så harmoniskt. Sen cyklade jag ner till marknaden där jag bara gick runt och tittade och doftade på allt i över en timme. Självklart köpte jag hem så mycket frukt och grönt jag orkade bära, hur skall jag klara mig utan all färsk frukt i Finland? Sen gjorde jag mig en riktig skämma-bort mig lunch med allt jag köpt. Mango-äpple-appelsin-citron-mynta smoothie kan jag varmt rekommendera!


Sen blev det lite umgänge med de bästa australiensarna (+ Betty) en våning upp. Har nog förlängt livet med ett par veckor nu igen så mycket som vi skrattade. Sedan begavs oss ut i den varma kvällen mot "Summer deejays"-festivalen som höll till precis bredvid Maas. 


Det var helt skojjigt men måste nog ärligt erkänna att dj:na var ganska kassa. Efter två timmar av vad som verkade vara SAMMA låt på repeat bestämde vi oss för att tänka på refrängen och ta oss hem tillbaka. Hur som helst en ytterst lyckad kväll! 



På vägen hem tog vi några bilder med min telefon på bron. Nu i efterhand ser de ytterst fakeade ut. Haha. Jag och Annie ser ut som om vi är fotoshoppade in i bilden.


Nati nati!
Josie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti